Sælges: Modelbiler 1:18 Mclaren, Williams og Toyota |
![]() ![]() |
Sælges: Modelbiler 1:18 Mclaren, Williams og Toyota |
Jan 2 2010, 15:54
|
|
![]() Erfaren herre ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1.546 Joined: 2. September 03 From: Vejle Member No.: 10 |
Jeg er gået igang med at kigge modelsamlingen igennem og i den forbindelse har jeg et par stykker, som jeg gerne vil af med. Alle 4 er str. 1:18 og uden plastikkasse omkring dem, men de fejler intet. Jeg forestiller mig i omegnen af kr. 200,- pr styk, men da jeg er jyde, så kan vi nok altid finde ud af noget. Det drejer sig om:
Toyota TF103 (Minichamps) Christiano da Matta Williams F22 (Hotwheels) Ralf Schumacher Williams F23 (Hotwheels) Juan Pablo Montoya. Special Edition Monza 16/9/1 nr. 0485/9,999 Mclaren MP4-15 (Hotwheels) Mika Häkkinen Se fotos af bilerner her: http://www.dropbox.com/gallery/3777854/1/F1%20biler?h=4ce62c (håber det virker...) -------------------- "Great minds discuss ideas;
Average minds discuss events; Small minds discuss people" Eleanor Roosevelt |
|
|
|
Jan 3 2010, 16:40
|
|
|
Fanget af fjernsynet ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 859 Joined: 8. September 03 From: København Member No.: 27 |
Jeg er gået igang med at kigge modelsamlingen igennem og i den forbindelse har jeg et par stykker, som jeg gerne vil af med. Alle 4 er str. 1:18 og uden plastikkasse omkring dem, men de fejler intet. Jeg forestiller mig i omegnen af kr. 200,- pr styk, men da jeg er jyde, så kan vi nok altid finde ud af noget. Det drejer sig om: Toyota TF103 (Minichamps) Christiano da Matta Williams F22 (Hotwheels) Ralf Schumacher Williams F23 (Hotwheels) Juan Pablo Montoya. Special Edition Monza 16/9/1 nr. 0485/9,999 Mclaren MP4-15 (Hotwheels) Mika Häkkinen Se fotos af bilerner her: http://www.dropbox.com/gallery/3777854/1/F1%20biler?h=4ce62c (håber det virker...) Jeg kunne nok overtales til at give montoya et godt og trygt hjem Jeg var nede og se løbet med 6 ferrari-fans. De var behageligt stille i minibussen på vej hjem hvordan og hvorledes med transport og den slags? -------------------- Midnatsluskeren
Linkedin-profil Facebook-profil "If everything seems under control, you're just not going fast enough." _ Mario Andretti _ I live with fear everyday, but some times she lets me go racing. |
|
|
|
Jan 4 2010, 18:57
|
|
![]() Erfaren herre ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1.546 Joined: 2. September 03 From: Vejle Member No.: 10 |
Jeg kunne nok overtales til at give montoya et godt og trygt hjem Jeg var nede og se løbet med 6 ferrari-fans. De var behageligt stille i minibussen på vej hjem hvordan og hvorledes med transport og den slags? Hvor bor du i landet? -------------------- "Great minds discuss ideas;
|
|
|
Jan 4 2010, 21:48
|
|
|
Fanget af fjernsynet ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 859 Joined: 8. September 03 From: København Member No.: 27 |
min profil siger københavn
(men kastrup lufthavn er nærmest i min baghave, så amager er vel mere korrekt) -------------------- Midnatsluskeren
Linkedin-profil Facebook-profil "If everything seems under control, you're just not going fast enough." _ Mario Andretti _ I live with fear everyday, but some times she lets me go racing. |
|
|
|
Jan 5 2010, 10:27
|
|
min profil siger københavn (men kastrup lufthavn er nærmest i min baghave, så amager er vel mere korrekt) Jeg er i Hvidovre på fredag fra 10-15.30, hvis du har mulighed for at kigge forbi der, så er portoen og post danmarks pakke håndtering da elimineret. -------------------- "Great minds discuss ideas;
|
|
|
Jan 5 2010, 13:36
|
|
|
jeg tror der er plus nok på kontoen til at jeg kan flexe lidt på fredag
Send evt. en PM med hvor i hvidovre, så kommer jeg glidende i det lille lyn. -------------------- Midnatsluskeren
|
|
|
Jan 8 2010, 17:19
|
|
Williams F23 er hermed solgt.
-------------------- "Great minds discuss ideas;
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 8th September 2010 - 22:30 |