Brokketråd |
![]() ![]() |
Brokketråd |
Feb 8 2010, 09:50
|
|
![]() Erfaren herre ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1.118 Joined: 2. September 03 From: Fr.berg Member No.: 3 |
@Jens: Det er nu næsten værre at alle er begyndt at rende rundt med et Apple produkt. Jeg sidder på CBS' bibliotek og kan lige se 6 laptops rundt om mig, 4 af dem er fra Apple. WTF. Det sjove forbundet ved Mac's forsvinder. Det gælder alt fra diskussionen om hvorvidt PC'ere er noget lort (ja) til blæreriet ved alle de fede funktioner på vores Mac.
Dammit. -------------------- .
|
|
|
|
Feb 8 2010, 17:06
|
|
![]() Newbie ![]() Group: Members Posts: 31 Joined: 19. August 09 Member No.: 3.187 |
@Jens: Det er nu næsten værre at alle er begyndt at rende rundt med et Apple produkt. Jeg sidder på CBS' bibliotek og kan lige se 6 laptops rundt om mig, 4 af dem er fra Apple. WTF. Det sjove forbundet ved Mac's forsvinder. Det gælder alt fra diskussionen om hvorvidt PC'ere er noget lort (ja) til blæreriet ved alle de fede funktioner på vores Mac. Dammit. Kender det godt, på kontoret har jeg udsigt til 3 iMacs, 2 MacBook Pro, 4 iPhone 3Gs og 3 Cinema Displays. Herhjemme er der dog kun en Powerbook, iPhone og en veteran iMac (G3 med touchscreen) |
|
|
|
Feb 23 2010, 13:35
|
|
|
Fanget af fjernsynet ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 885 Joined: 15. April 05 From: Thisted Member No.: 275 |
Virkelighedens "Trulli trains". Grrrrrrrr!
Selvom der ligger lidt sne kan man sagtens køre mere end 30km/t uden det uforsvarligt. Hvis/når I er bange for at køre bil, så lad den stå derhjemme! Og når I så bliver overhalet (uden man overtræder fartgrænserne) så lad være med at dytte og bruge det lange lys. Bare pas Jeres egen kørsel, så skal jeg nok suse forbi Jer uden der sker Jer eller mig noget. Klaphatte! -------------------- Remember The Titans?
R.I.P. Steve McNair! |
|
|
|
Feb 23 2010, 14:59
|
|
|
Knowitall ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2.044 Joined: 3. September 03 Member No.: 15 |
Virkelighedens "Trulli trains". Grrrrrrrr! Selvom der ligger lidt sne kan man sagtens køre mere end 30km/t uden det uforsvarligt. Hvis/når I er bange for at køre bil, så lad den stå derhjemme! Og når I så bliver overhalet (uden man overtræder fartgrænserne) så lad være med at dytte og bruge det lange lys. Bare pas Jeres egen kørsel, så skal jeg nok suse forbi Jer uden der sker Jer eller mig noget. Klaphatte! Ualmindeligt meget enig!! Du overhalede ikke tilfældigvis en sort Citroen C1 på kongevejen i morges? Med ca. 20 kmt mente han at 150 meter var minimums afstand op til forankørende. Overvejer en name&shame tråd herinde, så vi kan få sammenlignet nogen nummerplader -------------------- ATB
<<Jazz>> |
|
|
|
Feb 23 2010, 18:25
|
|
|
Fanget af fjernsynet ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 885 Joined: 15. April 05 From: Thisted Member No.: 275 |
Nej, jeg er ikke lige fra den ende af landet.
-------------------- Remember The Titans?
R.I.P. Steve McNair! |
|
|
|
Feb 24 2010, 18:25
|
|
|
Og i dag fik jeg så en bule i venstre fordør. Tak kvindelige bilist, hvis du gad bruge spejlene eller kigge bagud, kunne du se jeg holdte bag ved dig (omend der var 3-4 meter). Du havde rigeligt med tid til at opdage mig.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -------------------- Remember The Titans?
R.I.P. Steve McNair! |
|
|
|
Apr 5 2010, 20:25
|
|
|
POWAAAAAAAAARH! ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 1.847 Joined: 30. January 05 From: Viborg Member No.: 239 |
Den kæmpeidiot som suger alt net på hele kollegiet.. Det er seriøst så langsomt at man ryger af og på messenger hele tiden, knapperne på safetycar kan dårligt hentes ordentligt heller.... Og boligselskabet er totalt konfliktsky, ergo sker der intet!
-------------------- Venlig Hilsen Niklas.
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God..." J. Clarkson |
|
|
|
Apr 5 2010, 20:53
|
|
|
Trofast seer ![]() ![]() Group: Members Posts: 347 Joined: 25. March 04 From: Åbyhøj, Århus Member No.: 126 |
Den kæmpeidiot som suger alt net på hele kollegiet.. Det er seriøst så langsomt at man ryger af og på messenger hele tiden, knapperne på safetycar kan dårligt hentes ordentligt heller.... Og boligselskabet er totalt konfliktsky, ergo sker der intet! Ja, ping-tider på avg. 400ms til Safetycar.dk tyder på der virkelig er en flaskehals på forbindelsen. Det kan ikke passe du betaler for noget du ikke får. Virker underligt der ikke er en begrænsning på hver enkelts forbindelse. Det er jo forrykt! -------------------- |
|
|
|
Jul 7 2010, 16:35
|
|
|
Fanget af fjernsynet ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 677 Joined: 16. July 04 From: Sjælland Member No.: 190 |
Har lige fået en hilsen fra politiets pengemaskine :-(
-------------------- Med venlig hilsen
Casper Suhr Rex --------------------------------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 10th September 2010 - 10:53 |